Laatste dagen Aussie

Telopea
20 nov.
Weer: zonnig, 43 *C
Alles wat er van vandaag te zeggen is, is dat het bloody hot is geweest. Op een gegeven moment  was het zelfs 43*C. Olivia heeft nog even in haar badje gezeten, maar zelfs dat was te warm. Het was zo warm dat er spontaan bosbranden zijn uitgebroken.
's Avonds, toen het iets afgekoeld was toch nog gebbq-ed.

21 nov.
Inge heeft ons vanmorgen samen met Olivia naar Meadowsbank gebracht om met de Ferry naar Sydney te gaan. WE gaan naar het Aquarium. Het was een prachtig, heel groot aquarium. We hebben genoten. 's Avonds naar de Thai geweest met Matt, Inge en Olivia en Matt's ouders. Toen we naar huis gingen hebben we driekwartier vastgezeten in de parkeergarage. Later bleek dat er een ongeluk gebeurd was. Toen we de garage uit wilden rijden was ons kaartje natuurlijk allang verlopen. Wilden ze dat we opnieuw betaalden. Nou mooi niet. Arie heeft z'n stem flink verheven en .... de poort ging open.

22 nov.
Weer: licht bewolkt, temp. 22 *C
Vandaag hebben we ons opgesplitst in twee groepjes. Arie, Matt en Olivia gaan ergens ontbijten en Inge en ik hebben nog een moeder-dochter moment. Wij gaan wandelen in Kuringai Nationaal Park. We hebbeneen wandelling van 4 uur over rotsachtig terrein gemaakt. We hebben een paar honderd traptreden moeten beklimmen. Het was een prachtige wandeling met mooie uitzichten. Fijn om dat op de laatste dag nog te doen. Thuis gekomen bleek Arie de meeste bagage al ingepakt te hebben. Vannacht slapen in Rydges Hotel. Morgen vliegen we naar HongKong. Daar vertrekken we 26 nov. naar Nederland.

1. Laura:
    22 november 2015
    Goede reis, geweldige verslagen elke keer en prachtige foto's!
    Het is guur in NL... Zal extra wennen zijn na deze heerlijke reis!

Dikke knuffel Laura
  2. Jos en Jacqueline:
    22 november 2015
    Goede thuisreis! Met een hele lading vol geweldige herinneringen en foto's :) Tot volgende keer...
  3. Johanna:
    Wat hebben jullie veel meegemaakt en gezien! Maar er komt eens een eind aan.
    Ik wens jullie een veilige reis terug.
    Doe de groeten aan Inge.
  4. Aad en Joke:
    22 november 2015
    goede en veilige reis naarSoest
    hier is het 3 gr
    Hart.groeten,
    Joke en Aad
  5. Nina/Ine:
    23 november 2015
    Hallo Jannet en Arie,
    Sjonge , de laatste dagen alweer. Fijn dat jullie met Inge , Matt en de kleine meid nog konden zijn
    Lekker van genieten hoor
    En pfff, lekker warm hoor, hier is het nu 5 graden.....zal heel erg wennen zijn voor jullie .
    Sint en zijn Pieten zijn ook weer in het land
    Mooie foto's hebben jullie weer.
    Groetjes
  6. Nina/Ine:
    23 november 2015
    Heb ook juist je vorige verslag gelezen waar het zo heet is in Australië
    Gelukkig zeg dat Olivia weer opgeknapt is
    En Inge voor het eerst weer aan het werk gegaan, dat zal nog niet altijd zo mee gevallen zijn, vooral nu de kleine meid kroep had......
    Mooie foto's ook weer.

Goede thuisreis gewenst hoor
    Groetjes
  7. Hans en Hank:
    24 november 2015
    Hallo Arie en Jannet, dus nu zit het er echt op! En moeten jullie terug naar guur en nat Nederland. Maar wat fijn dat jullie nog zulke lekkere dagen hebt gehad ,met Matt en Inge en de kleine meid, mooi kindje hoor. Wij wensen jullie een hele fijne en veilige thuis reis. Doe vooral de hartelijke groeten aan Inge en Matt en Olivia natuurlijk, groetjes van ons,Hank