Weer thuis

2 december 2015 - Soest, Nederland

Beste allemaal,

Vrijdagmiddag 28 november stonden we om half een weer op Nederlandse bodem. De vlucht vanuit HongKong verliep voorspoedig. Helaas werden we op Schiphol geconfronteerd met de geweldige NS. De treinen hadden vertraging of liepen niet. Gebroken bovenleidingen. Uiteindelijk stonden we om half vier in Baarn, waar we opgehaald werden. Het is even wennen aan het weer. Geen blote benen en voeten meer. Jas en trui aan.

We kijken terug op een geweldige reis, hebben veel herinneringen verzameld. En niet te vergeten veel foto's gemaakt.

Heel bijzonder was  onze reis met Karretje. We hebben ons verwonderd of de natuur in Australie.

Een bijzonder hoogtepunt van de reis  was het huwelijk van Inge en Matt en de naamgevingsdag van Oliva.

Iedereen die met ons is meegereisd bedankt voor alle reacties.

Als jullie uitgebreider van onze belevenissen willen horen en foto's bekijken zijn jullie van harte welkom op de Veenbesstraat.

Nogmaals bedankt!

Hartelijke groet,

Jannet en Arie

1. Hans en Hank:
    2 december 2015
    Dank jullie wel ,dat wij langs de zij lijn mochten mee genieten van jullie mooie reis , ik heb het met heel veel plezier gevolgd, maar we komen graag bij jullie langs ,voor nog meer en uitgebreider verhaal . Groetjes van ons en tot gouw. Hank
  2. Nellie:
    2 december 2015
    Fijn dat jullie weer thuis zijn kom ,snel een keer foto's kijken
  3. Paula Vosters-Averson:
    Hoi Jannet en Arie,

Fijn dat jullie weer terug zijn. Jullie hebben een geweldige reis achter de rug. Een ervaring om nooit meer te vergeten.
    Ook een groot geluk dat jullie dochter zo goed gesetteld is in Australië en dat ze een gezinnetje heeft gevormd met Matt en Oliva. De foto's en het reisverslag zijn samen mooie herinneringen met alles wat je in je hart meedraagt.
    Lieve groetjes Paula
  4. Hermann:
    2 december 2015
    Gelukkig weer gezond thuis in het eigen wereldje..!

Bij deze, gefeliciteerd met de interessante, uitbundige en illustratieve verslag van jullie wereldreis. Zeker een goede basis om als gevolg een bestseller er van te maken in vorm van een boek. Vele blijvende mooie herinneringen zullen steeds weer de motivatie kunnen activeren om weer in de pen te klimmen.
    Tenslotte mijn dank voor deze prachtige interactieve benadering over vele duizenden kilometers.
  5. Mia Dernison:
    2 december 2015
    Welkom thuis en leuk om te lezen dat je genoten hebt
    Ik ben benieuwd naar het mondelinge verslag maar dit komt nog wel
    Wen maar eerst weer even om thuis te zijn
    Mia
  6. Boukje:
    2 december 2015
    Wat een geweldige reis! En dan dat Karretje......niet alleen over de zandweg dus!!
    En nu Home sweet home!
    Dank je wel voor het meegenieten.
  7. Johanna:
    2 december 2015
    Fijn dat jullie veilig en wel weer thuis zijn na een geweldige reis. Ik kom graag eens langs in de Veenbesstraat. Maar eerst moeten jullie weer acclimatiseren. Tot horens of tot ziens, Johanna
  8. Nina/Ine:
    3 december 2015
    Hallo Jannet en Arie
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn met een schat aan herinneringen en dat is mooi om te koesteren
    Hoop dat jullie weer gauw gewend zijn aan Nederland en zijn klimaat, we horen vast nog wel wat tijdens een van onze wandeltochten
    groetjes
  9. Ans woerden:
    6 december 2015
    Hallo
  10. Ans woerden:
    6 december 2015
    Hallo Arie en Jannet,

Fijn dat jullie weer thuis zijn.
    We hebben van je reisverslag genoten.
    Eersdaags praten we weer lekker bij,we hebben je gemist.
    Lieve groet
    Chris en Ans.